במידה ואתם מעוניינים לצאת לשטח בעונה הגשומה ולטעום קצת מהאדרנלין החורפי, חשוב לדעת כי נהיגת חורף בשטח שונה מאוד מנהיגה בעונת הקיץ. הכנו עבורכם מדריך קצר שיסייע לכם להתמודד עם האתגרים שאתם צפויים לעמוד בפניהם ואנחנו מעוניינים להזמין אתכם להמשיך ולהתעניין בנושא. דרך צלחה.

test2

מה חשוב לדעת על נהיגה בתנאי בוץ?

לפני שנכנסים למעבר בוצי חשוב לדאוג לכך שהשמשה הקדמית תהיה נקייה במידת האפשר. אם תניחו לשכבת בוץ להיערם על השמשה, ישנה סכנה שמנועי המגבים לא יעמדו בעומס ואתם תצטרכו לרדת מהרכב ולנקות אותה ידנית. כמו כן לפני המעבר אף פעם אין אפשרות לאמוד את עומק השלולית ולכן חשוב מאוד להיכנס אליה באיטיות האפשרית. אם אתם חוששים כי אכן תתקעו, דאגו מבעוד מועד לחבר את כבל הגרירה לנקודת העיגון האחורית או הקדמית כדי לחסוך את הצורך לחבר אותו כשהרכב כבר עמוק בתוך השלולית. אחת הסכנות בנהיגה בשטח בוצי היא אבדן השליטה ברכב. אי לכך, מומלץ מאוד להרים ולהוריד באופן תדיר את הרגל מדוושת הגז על מנת להקל על יכולת הגריפה של הצמיגים ובאופן כללי לשמור על מהירות נסיעה נמוכה. בסיום הנסיעה חשוב ביותר לנקות את הבוץ כמה שיותר מהר כיוון שכשהוא לח, הוא יכול לקדם היווצרות של חלודה וכשהוא יבש, הוא עלול לגרום לשריטות בחלקו החיצוני של הרכב כמו גם במנוע שלו.

מה חשוב לדעת על נהיגה בתנאי בוץ?

לפני שנכנסים למעבר בוצי חשוב לדאוג לכך שהשמשה הקדמית תהיה נקייה במידת האפשר. אם תניחו לשכבת בוץ להיערם על השמשה, ישנה סכנה שמנועי המגבים לא יעמדו בעומס ואתם תצטרכו לרדת מהרכב ולנקות אותה ידנית. כמו כן לפני המעבר אף פעם אין אפשרות לאמוד את עומק השלולית ולכן חשוב מאוד להיכנס אליה באיטיות האפשרית. אם אתם חוששים כי אכן תתקעו, דאגו מבעוד מועד לחבר את כבל הגרירה לנקודת העיגון האחורית או הקדמית כדי לחסוך את הצורך לחבר אותו כשהרכב כבר עמוק בתוך השלולית. אחת הסכנות בנהיגה בשטח בוצי היא אבדן השליטה ברכב. אי לכך, מומלץ מאוד להרים ולהוריד באופן תדיר את הרגל מדוושת הגז על מנת להקל על יכולת הגריפה של הצמיגים ובאופן כללי לשמור על מהירות נסיעה נמוכה. בסיום הנסיעה חשוב ביותר לנקות את הבוץ כמה שיותר מהר כיוון שכשהוא לח, הוא יכול לקדם היווצרות של חלודה וכשהוא יבש, הוא עלול לגרום לשריטות בחלקו החיצוני של הרכב כמו גם במנוע שלו.

מה חשוב לדעת על נהיגה בתנאי בוץ?

לפני שנכנסים למעבר בוצי חשוב לדאוג לכך שהשמשה הקדמית תהיה נקייה במידת האפשר. אם תניחו לשכבת בוץ להיערם על השמשה, ישנה סכנה שמנועי המגבים לא יעמדו בעומס ואתם תצטרכו לרדת מהרכב ולנקות אותה ידנית. כמו כן לפני המעבר אף פעם אין אפשרות לאמוד את עומק השלולית ולכן חשוב מאוד להיכנס אליה באיטיות האפשרית. אם אתם חוששים כי אכן תתקעו, דאגו מבעוד מועד לחבר את כבל הגרירה לנקודת העיגון האחורית או הקדמית כדי לחסוך את הצורך לחבר אותו כשהרכב כבר עמוק בתוך השלולית. אחת הסכנות בנהיגה בשטח בוצי היא אבדן השליטה ברכב. אי לכך, מומלץ מאוד להרים ולהוריד באופן תדיר את הרגל מדוושת הגז על מנת להקל על יכולת הגריפה של הצמיגים ובאופן כללי לשמור על מהירות נסיעה נמוכה. בסיום הנסיעה חשוב ביותר לנקות את הבוץ כמה שיותר מהר כיוון שכשהוא לח, הוא יכול לקדם היווצרות של חלודה וכשהוא יבש, הוא עלול לגרום לשריטות בחלקו החיצוני של הרכב כמו גם במנוע שלו.